Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



12. Międzynarodowe Targi Kosmetyczne JOUVENCAL 2016, Oran, 07-11 marca 2016

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Janusz Pisz | 2016-03-29 16:24:14
12. międzynarodowe targi kosmetyczne jouvencal 2016, oran, 07-11 marca 2016

12. Międzynarodowe Targi Kosmetyczne JOUVENCAL 2016, Oran, 07-11 marca 2016

Targi Jouvencal w Oranie po raz 14-sty zgromadziły producentów i dystrybutorów branży kosmetycznej. Jest to jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych tej branży, licznie odwiedzana przez firmy dystrybucyjne oraz właścicieli salonów Spa, kosmetycznych, fryzjerskich, odnowy biologicznej. Rozszerzenie formuły o szeroko rozumiane artykuły dla kobiet zaowocowało ciekawszą ofertą prezentowana przez wystawców oraz przyciągnęło szersze grono odwiedzających.

Podczas targów algierscy klienci mogli zapoznać się z ofertą polskiego przemysłu kosmetycznego na stoisku zorganizowanym przez WPHI na którym były obecne przedstawicielki firm polskich : Miraculum, Uroda, Lilla Mai, algierska firma Dune Cosmetics przedstawiciel polskiej firmy Dermedics oraz przedstawicielka WPHI, która prezentowała oferty polskich producentów na podstawie przesłanych katalogów.

Targi Jouvencal to z pewnością ważna impreza wystawiennicza dla przemysłu kosmetycznego i gałęzi pokrewnych organizowana we wschodniej Algierii.Pozwala na prezentację firm w regionie, który jest rzadziej odwiedzany niż Algier. Uczestniczą w niej liczni producenci i dystrybutorzy kosmetyków a znacząca grupę odwiedzających stanowią właściciele salonów kosmetycznych, fryzjerskich, odnowy biologicznej czy Spa a także firmy dystrybucyjne. Algierski rynek kosmetyków rozwija się szybko, i pomimo coraz większej produkcji lokalnej nadal jest to rynek daleki od nasycenia.

 

Warto przy tym zauważyć, że Polska jest 6-tym eksporterem kosmetyków w Europie i po sukcesach odniesionych w najbliższym otoczeniu wkrótce przyjdzie kolej na rozwój nowych rynków zbytu. Większość algierskich dystrybutorów lub specjalistów sektora kosmetycznego w Algierii deklarowało, że już się zapoznali z polską ofertą biorąc udział w targach we Włoszech, Francji oraz w Dubaju. Wyrażali też żal, że polska oferta jest w ogóle nieznana w Algierii nawet pomimo faktu, że polskie produkty są już obecne w Algierii, jednak ich ilość w porównaniu do marek globalnych jest bardzo ograniczona.