Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Kampania "Czas na jabłka z Europy" po raz drugi na targach DJazagro

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Filip Mudyna | 2019-02-26 08:42:51
algieria, targi, djazagro, owoce, eksport, dystrybucja, promocja

„Czas na jabłka z Europy” to dwuletnia kampania informacyjno-promocyjna realizowana przez Związek Sadowników RP na rynkach Algierii i Egiptu. Jej częścią jest uczestnictwo organizatorów kampanii w targach Djazagro, największym wydarzeniu poświęconym branży rolno-spożywczej w Algierii.

„Czas na jabłka z Europy” to dwuletnia kampania informacyjno-promocyjna realizowana przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej na rynkach Algierii i Egiptu. Produkty objęte programem to europejskie jabłka, w tym jabłka grójeckie wpisane do rejestru unijnego jako Chronione Oznaczenie Geograficzne. Kampania obejmuje promocję walorów odżywczych i jakości, świeżych oraz przetworzonych jabłek.

W ramach kampanii, po raz drugi z rzędu zorganizowane zostało stoisko na targach Djazagro, największym wydarzeniu poświęconym branży rolno-spożywczej w Algierii.

Odwiedzający stoisko (K045, pawilon A) mogą spotkać się z przedstawicielami polskich producentów i eksporterów jabłek, uczestniczyć w pokazach kulinarnych prowadzonych przez znanego szefa kuchni, a także spróbować polskich owoców i przetworów.

Kampania "Czas na jabłka z Europy" organizowana jest przy wsparciu funduszy europejskich oraz Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Więcej informacji odnaleźć można na stronie internetowej Kampanii: https://www.applesfromeurope.eu/ .